לא יאמן, 25 שנה לזבנג!

בסוף שנות השמונים 'מעריב לנוער' היה הקשר שלי עם העולם. הייתי עונה על המדור "האם אתה?" שאלון אמריקאי שהתיימר לחשוף תכונות אופי לשיפור: האם אתה סנוב, האם אתה קמצן וכן הלאה. ואחריו בדרך כלל הייתי עובר לעמודי הקומיקס של אורי פינק. אני עדיין זוכר קטעים מוצלחים במיוחד כמו הפרק שהוקדש לפסח ובו נוסעים גל וסיגל למאפיית אבולעפיה כדי לקנות חמץ אך מגלים שהערבים ביפו מכרו את נשמתם לרב ש"ח. ממנו הייתי ממשיך למדור של ד"ר דב פוגל, שאלות ילדים על התבגרות (מינית בדרך כלל) ובסוף למדורי הרכילות מעולם הפופ.

אתם יכולים להבין עד כמה שמחתי לקבל מאורי פינק הזמנה לברך אותו בגיליון חגיגות ה-25 שנים לסדרה, ומיהרתי (מיהרתי זה מושג יחסי, למעשה איחרתי לדד ליין ביום) להכין כרטיס ברכה עם גיבור העל החדש שעליו אני עובד בשבועות האחרונים "איש הדבורה".

מזל טוב אורי פינק!

פוסט זה פורסם בקטגוריה קומיקס. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה